החלקת שיער יפנית

מואיש חן מעצב שיער
topic

מהי החלקת שיער יפנית?

מדובר בטכנולוגיה יפנית שמטרתה להחליק את השיער וליצור מראה חלק, גולש ושופע. מדובר בנוסחה מיוחדת המחליקה בצורה מושלמת שיער גלי עד מתולתל ושומרת על השיער בריא ומלא ברק. בהחלקת שיער יפנית ישנם חומרים כימיים וטבעיים החודרים לשורש של השערה ומאפשרים לעצב אות כרצוננו.

על ידי מעבר על השיער עם מגהץ קרמי מעצבים את השערה כך שתהייה חלקה וישרה ובכך משווים לשיער את המראה החלק והנוצץ לו תמיד ייחלתם. היתרון בהחלקה יפנית לעומת יתר סוגי ההחלקות הוא שמדובר בפעולה שלא פוגעת בשערה ולא פוגמת בשיער ובאיכותו.

אתם אינכם רוצים לבצע החלקה על חשבון פגיעה בשיער שלכם. ההחלקה היפנית מחיקה כמה חודשים ואחת לכמה זמן יש לחדש את הפעולה ולהגיע לביקור במספרה.

איפה ניתן לבצע החלקת שיער יפנית?

היום החלקת שיער יפנית היא כבר לא מצרך נדיר וניתן למצוא אותה בשלל מספרות ומכונים המתמחים בעיצוב שיער.

אם אתם מסתובבים ברחובות תל אביב תוכלו למצוא שלטים רבים ופרסומות אודות החלקה יפנית בתל אביב. לנשים רבות נמאס ללכת מידי שבוע למספרה לעשות פן ולהילחם עם השיער מידי יום כדי שיסתדר בדיוק איך שהן רוצות. החלקת שיער יפנית הצילה נשים רבות ושיפרה את אורח חייהם ואת היכולת שלהן להתנהל עם השיער.

נתן לבצע החלקה יפנית בתל אביב בשלל מספרות במודיעין ומכוני שיער, היות וכיום כל מספרה שמכבדת את עצמה מחזיקה בטכנולוגיה זו ומבצעת הליך זה.

איך מוצאים מספרה איכותית המבצעת החלקת שיער יפנית בתל אביב?

כפי שציינתי למצוא מספרה המבצעת החלקה יפנית בתל אביב זו לא משימה קשה כלל וכלל אולם למצוא מספרה איכותית המבצעת זאת זה כבר עניין אחר.

הדרך הטובה ביותר היא לא להתפשר על איכות וללכת לספרים מקצועיים, מעצבי שיער ומספרות בעלות שם ומוניטין.

כיום יש הרבה מאוד מבצעים וניסיונות למשוך לקוחות לבצע החלקות שיער בכל מיני מקומות לא מוכרים- זהו סיכון שאתן לוקחות לגבי טיב הטיפול והמספרה בה אתם מבצעים את החלקת השיער.

אם אתן רוצות להיות בטוחות שהשיער שלכן בידיים טובות ושלא נגרם לו נזק בלתי הפיך, פנו למכון שיער מוכר, ידוע בעל ספרים מקצועיים שלהם ידע וניסיון רב שנים.

מעצב שיער ואיפור
לירז פיינמן מאפרת מקצועית

השתלת שיער

תוספות שיער

תוספות שיער

איפור מקצועי

אולי זה יכול לעניין אותך

כתבה על סלוני כלות לחצו

 

כתבה על סלוני כלות לחצו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *